Problemer med varmen? Prøv dette:
Sådan løsner du stiften i termostaten
Sådan lufter du din radiator
Gulvvarme: sådan løsner du stiften og lufter ud
Punkterede ruder?
Anmeld den ved at udfylde denne formular
Håndværkere
Bestilling af opgaver uden forudgående aftale med bestyrelsen betales naturligvis af beboeren selv.
VVS – Lauritz Hannibal ApS
Kontaktperson Claus Kastholm
cka@lzha.dk
Vagttelefon: 51508996
www.lauritz-hannibal.dk
Elektriker/Tømrer/Murer – Vagn og Lars Johansen ApS
Kontaktperson Tonni Rasmussen (El) 40432245
el@vl-johansen.dk
www.vl-johansen.dk
Nøgler
Alle nøgler i ejendommen er systemnøgler. Mangler du flere nøgler til din lejlighed, kan de bestilles pr. mail til bestyrelsen. De bestilte nøgler udleveres til andelshaver mod kvittering, og hver systemnøgle koster 300 kr. som overføres til A/B Bjerringhus ved modtagelsen af nøglen. Systemnøgler administreres af Bagger Låse & Alarm A/S tlf. 3879 7979. Reparation af lås til egen dør kan bestilles direkte hos Bagger Låse & Alarm A/S, reparation af fælles låse og nøglebestilling går via bestyrelsen.
Nøglebrikker til opgangsdøre
I forbindelse med installation af nyt dørtelefonsystem nov. 2024 har vi nu mulighed for at åbne vores opgangsdøre og porten med nøglebrikker
Ekstra nøglebrikker kan bestilles via bestyrelsen og koster 200 kr. pr. nøglebrik som overføres til A/B Bjerringhus ved modtagelsen af nøglebrikkerne
Ændring af navne på dørtelefon bestilles via bestyrelsen og koster 100 kr. for gravering som overføres til A/B Bjerringhus. Andelsforeningen afholder omkostningerne af nyt navneskilt i forbindelse med tilflytning af nye andelshavere.
Nøgler til leverandør
PostNord, Aarstiderne, Skagenfood og forskellige avisbude og leverandører har egen nøgle til at låse sig ind i alle vores opgange, dvs. Stefansgade 31, samt Julius Bloms Gade 43, 45, 47 og 49. Har du brug for en leverandørnøgle ifm. fast levering, kan det tænkes at leverandøren allerede har en nøgle – spørg dem gerne. Hvis det ikke er tilfældet, kan du bestille en leverandørnøgle/nøglebrik ved at sende mail til bestyrelsen.
Vigtige dokumenter
Har du brug for at finde vedtægterne eller det seneste referat fra sidste generalforsamling? Vi har samlet alle vigtige dokumenter
Går du i salgstanker?
Hvis du ønsker at sælge din andel, er processen således:
- Der skal foretages el- og vvs-tjek af hhv. en autoriseret EL-installatør og VVS-installatør iht. vores vedtægter §14 (besluttet april 2024) for sælgers regning. El- og VVS-tjek rapporterne skal sendes til administrator og bestyrelse.
- Din andel skal vurderes – kontakt vores ejendomsadministrator for at sætte i gang.
- Din andel sættes til salg i henhold til vores vedtægter §13. Såfremt lejligheden skal udbydes internt iht. §13.2 skal du sende en mail til bestyrelsen med følgende information:
- Adresse
Andelens m2
Dato og tidspunkt hvor lejligheden kan besigtiges
Forventet overtagelsesdato
Andelskrone: (fra salgsopstilling hvis den haves)
Pris: (fra salgsopstilling hvis den haves)
Månedlig ydelse (fra salgsopstilling hvis den haves)
- Adresse
- Når køber er fundet skal den information og salgsdato sendes til bestyrelsen for godkendelse og administrator for udarbejdelse af salgsaftale.
Vi modtager mange henvendelser fra folk der ønsker at bo i A/B Bjerringhus og har derfor oprettet en interesseliste, hvor potentielle købere kan oprette sig. Vil du gerne se interesselisten i forbindelse med salg af din andel i henhold til vedtægterne §13.2B, kontakt bestyrelsen.